STEM-Middle
Курс «Основи робототехніки»
Вік: 1-2 клас
Тривалість заняття: 1 годна 30 хвилин
Опис:
Сконструювати та запрограмувати марсохода, що відправиться досліджувати червону планету, гелікоптера, який перелетить через океан або робота шеф-кухаря, який зготує найсмачнішу піцу – під силу кожному невгамовному першокласнику та першокласниці.
На заняттях курсу «Основи робототехніки» учні та учениці конструюють і програмують автономних роботів, вивчають їх різноманітність, створюють наукові проєкти, досліджують тваринний світ та дізнаються про новітні технології.
Яких результатів досягаємо:
- Діти отримують базові знання з механіки, математики, інформатики та програмування.
- Оперуватимуть поняттями: робот, датчик, комп’ютерна гра, маніпулятор, віртуальна реальність, інфрачервоне випромінювання, безпровідне з’єднання, механізми (кривошип, зубчаста та черв’ячна передача руху, редуктор, передавальне відношення, ремінна передача).
- Учні та учениці програмують у середовищі LEGO Education WeDo 2.0.
- Самостійно вигадають, сконструюють, запрограмують та презентують робота.
- Навчаться працювати у команді, знаходити спільну мову з напарником і розв’язувати складні завдання під час роботи над проєктом.
Курс «Захоплююча математика. Рівень 1»
Вік: 1 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Опис:
Додавання, віднімання, ділення на рівні частини, усний рахунок – вивчати математику можна цікаво та легко. Як? Через гру з LEGO!
Завдання курсу «Захоплююча математика. Рівень 1» – зацікавити першокласників та першокласниць вивченням математики та дати зрозуміти, що ця наука не нудна, а важлива та дуже цікава.
Діти вивчають математику не абстрактно, а на реальних прикладах за допомогою улюблених цеглинок. У процесі гри учні та учениці засвоюють математичні поняття й вивчають геометричні фігури.
Яких результатів досягаємо:
- На заняттях курсу діти зрозуміють, що математика може бути цікавою.
- Навчаться порівнювати величини, познайомляться з фізичними поняттями відстані, часу, маси й об’єму, зможуть розрізняти одиниці вимірювання (см, м, км, год, хв, с, г, кг, мл, л).
- Познайомляться з грошовими одиницями та навчаться визначати час, співвідношення між одиницями часу.
- Розрізнятимуть геометричні фігури, поняття периметру, площі, пропорції, симетрії та співвідношення.
- Навчаться концентрувати увагу, абстрактно мислити та аналізувати.
Курс «Робототехніка Scratch»
Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Опис:
Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!
«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.
Яких результатів досягаємо:
- На занаттях курсу учні та учениці навчаться комп’ютерної грамотність та здобудуть навички програмування в середовищі Scratch 3.0.
- Зрозуміють термінологію мови програмування, структури блокових мов та принципу їх роботи.
- Навчаться визначити переваги та недоліки використання різних механізмів та електронних компонентів для моделі робота.
- Створять комп’ютерні ігри та власні програми для роботів. Розвинуть технічне мислення, уміння аналізувати та працювати у команді.
Курс «Захоплююча математика. Рівень 2»
Вік: 2 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Опис:
Курс «Захоплююча математика. Рівень 2» – це логічне продовження курсу «Захоплююча математика. Рівень 1». Він містить ще більше цікавих задач, унікальних моделей та нестандартних рішень.
Основним завданням курсу є орієнтування учнів та учениць на виконання конкретних і складних математичних задач за допомогою цеглинок LEGO.
Яких результатів досягаємо:
- На заняттях курсу юні математики та математикині навчаться аналізувати і визначити спосіб розв’язання задач, порівнювати величини, вираховувати периметр і площу.
- Виконуватимуть математичні завдання підвищеної складності.
- Навчаться обґрунтовувати свої відповіді та покращать навички роботи в колективі.
- Тренуватимуть абстрактне мислення та пам’ять.
Курс «Kid’s Project» (рівень 1)
Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 45 хвилин
Опис:
Як передбачити та ліквідувати стихійні пожежі? Який механізм допоможе утилізувати сміття та запобігти масштабному забрудненню океанів? Як адаптувати сучасне місто під потреби людей з інвалідністю?
Курс «Kid’s Project» об’єднує юних інноваторів та інноваторок, стартаперів та винахідниць, які хочуть змінювати світ навколо. Це курс, на якому діти об’єднуються в команди та створюють проєкти, присвячені актуальним науковим і соціальним проблемам, конструюють складні моделі приладів для вирішення глобальних проблем людства.
Яких результатів досягаємо:
- На заняттях курсу діти у команді визначають з якими проблемами стикається людство та пропонують їх вирішення.
- Самостійно конструюють складні моделі приладів. Розвивають креативність, комп’ютерну грамотність та створюють презентації своїх проєктів в StoryVisualizer.
- Вчаться працювати в команді, розприділяти обов’язки, швидко шукати та аналізувати інформацію. Навчаться захищати проєкти на публічних виступах.
Курс «Пізнаю світ з Minecraft:EE»
Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Опис:
Дослідити поверхню Марса, врятувати себе і тварин від повені, побудувати свій мурашник, подорожувати кровоносною системою людини, зменшитися до розміру бджоли, запилити квіти та зробити мед – звичайні завдання на незвичайному занятті курсу «Пізнаю світ з Minecraft:EE».
Курс розроблено на основі освітньої версії відомої на весь світ гри Minecraft. Він доповнює шкільну програму інтегрованого предмету «Я досліджую світ».
Освітня версія гри Minecraft: Education Edition – відмінний інструмент для навчання, який використовується в європейських школах при вивченні світу та природи.
Під час заняття у грі Minecraft Education учні та учениці вивчають: рослини, клімат, глобальні катаклізми, підводний світ, Марс, фермерство, комах, мікроби та організм людини, будують розумне місто, а в процесі рахують, читають, розвивають логіку та креативність.
Яких результатів досягаємо:
- Під час занять курсу учні та учениці отримають знання з анатомії, біології, природознавства, інженерії.
- Розвинуть навички читання, письма, рахунку, логіки, просторової уяви, креативності та командної роботи.
- Навчаться розподіляти та виконувати різні ролі в команді, враховуючи інтереси всіх учасників.
Курс «Архітектура» (рівень 1)
Вік: 8-16 років
Тривалість заняття: 1 година 45 хв
Опис:
Ейфелева вежа, Тріумфальна арка чи Лондонський Тауер – сконструювати найвизначніші пам’ятки архітектури з цеглинок LEGO? Легко!
Курс «Архітектура» розроблено спеціально для юних дослідників та дослідниць, які захоплюються архітектурою, дизайном та інженерією. Вони познайомляться із всесвітньо відомими пам’ятками архітектури й сконструюють будівлі за допомогою авторських наборів LEGO. Вивчать архітектурні стилі й напрями, зможуть їх розрізняти. А ще навчаться працювати з олівцем, зображати план, фасад, розріз і перспективу будівель та споруд.
Яких результатів досягаємо:
- Під час занять курсу учні та учениці визначають конструктивну систему будівель і споруд за планом та зовнішнім видом.
- Розрізняють основні архітектурні стилі споруд Європи.
- Знають основи та засоби архітектурної композиції та базових архітектурних елементів.
- Розуміють особливості будівельних матеріалів, вміють розробляти ескізи планувальних рішень та виконують клаузуру.
Курс «Архітектура» (рівень 2)
Вік: 9-16 років
Тривалість заняття: 1 година 45 хв
Опис:
Архітектуру майбутнього створюють сміливці! Наш курс «Архітектура» (рівень 2) допомагає розкрити потенціал майбутніх архітекторів та архітекторок і втілити найсміливіші ідеї за допомогою цеглинок LEGO.
Цей курс – логічне продовження «Архітектури. Рівень 1», що допомагає дітям краще засвоїти уже вивчені поняття та опанувати нові. Учні та учениці виконають творчі роботи на закріплення та використання засобів композиції. Також познайомляться з архітектурою країн світу, які існували в різні часи, та поринуть у світ сучасної архітектури.
Яких результатів досягаємо:
- Під час занять курсу учні та учениці розвивають навички виконання ескізу та клаузури в робочому альбомі.
- Створюють власні проєкти з використанням заданого засобу композиції, застосовуватимуть ряди Фібоначчі у створенні будівлі, споруди або ансамблю.
- Сконструюють в LEGO-мініатюрі визначні споруди світу (Тадж-Махал, Тріумфальну арку, Емпайр-Стейт-Білдінг тощо).
- Засвоять риси та періодизацію стилів, поглибить знання з кожного із засобів композиції, познайомляться з об’ємно-просторовою композицією, вивчить нові архітектурні елементи, не характерні для країн Європи.
Курс «Science»
Вік: 4-5 клас
Тривалість заняття: 1 година 45 хв
Опис:
Чи можна виробити енергію з яблука чи лимона? Створити власний магніт під силу четвертокласникам чи п’ятикласницям? А пневматична рука зможе виграти чемпіонат з армрестлінгу?
Ми розробили курс «Science», який допоможе юним винахідникам та винахідницям за допомогою яскравих масштабних моделей зануритись у світ фізики з елементами інженерії, хімії і математики. Учні та учениці зможуть відчути фізичні величини (дійсно зрозуміти, що ж таке 1 ньютон, багато чи мало 1 паскаль, ампер, ом тощо), вивчити електромагнітні явища та зрозуміти, як використовувати сонячні панелі. Замість паперових зошитів учні використовують електронні.
Яких результатів досягаємо:
- Заняття курсу допоможуть дітям полюбити фізику до того, як цей предмет з’явиться в школі.
- Користуються такими поняттями, як фермові конструкції, швидкість, частота, період, прискорення, сила, тиск, енергія, робота, потужність, сила струму, напруга.
- Знають одиниці вимірювання фізичних величин
- Розуміють принципи роботи простих механізмів та складних пристроїв.
- Працюють з вимірювальними приладами (амперметр, вольтметр, мультиметр). А такі прилади, як штангенциркуль, динамометр і електроскоп зроблять своїми руками.
- Експериментально виведуть закони фізики та не зубритимуть їх.
Курс «Програмування з Мinecraft:EE»
Вік: 3-4 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Опис:
Авторський курс «Minecraft: Education Edition» створений для майбутніх програмістів та програмісток, які не хочуть бути лише користувачами, а стати розробниками власних ігор.
Minecraft:EE – це не просто гра, а навчальне середовище, де дитина з цікавістю створює власний світ, персонажів. Для цього діти опанують середовище програмування MakeCode, де програми складаються з блоків, а одним кліком можна перетворити їх на справжній JavaScript код.
Яких результатів досягаємо:
- На заняттях курсу учні та учениці реалізують власні проєкти за допомогою програмування, на основі розуміння зв’язків між створеною програмою та тим, що відбувається в світі Minecraft.
- Засвоять основні поняття в програмуванні та розвинуть алгоритмічне мислення.
- Навчаться логічно доводити правильність/неправильність роботи алгоритмів, виявляти в них помилки.
- Розумітимуть значення термінів програмування: цикл, змінна, функція, масив та інші.
Курс «Kid’s Project» (рівень 2)
Вік: 3-4 клас
Тривалість заняття: 1 година 45 хвилин
Опис:
Запропонувати світу власне рішення порятунку планети від сміття, ініціювати дослідження нового джерела енергії, презентувати свій винахід перед науковцями всього світу. Ваша дитина мріє змінити світ?
Курс «Kid’s Project» (рівень 2) допомагає дітям генерувати інноваційні рішення і захищати власні ідеї – на заняттях діти конструюють не моделі, які вже існують, а власні унікальні роботизовані проєкти.
Під час створення власного проєкту учні комбінують знання з різних галузей і багато працюють у команді, вчаться робити відеопрезентації, опановують основи монтажу рекламних роликів своїх винаходів у Movie Maker.
Яких результатів досягаємо:
- На заняттях курсу учні та учениці здобувають базові навички фільмування, монтують власні презентаційні відео в Movie Maker.
- Розраховують масштаб, моделюють та креслять ескіз майбутнього робота.
- Вміють визначити переваги та недоліки використання різних механізмів
- Розвивають уяву й аналітичне мислення, вчаться працювати у команді, виступати перед аудиторією та захищати власну думку.
Вік
7–10
Телефон
+380 (44) 490 90 80
Посилання
Адреса
КиївЯк дістатися?
Всі локації:
вул. Старонаводницька, 4в INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 5
вул. Олександри Екстер, 3
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 3
вул. Б. Гмирі, 6
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 2
вул. Микільсько-Слобідська, 1А. INVENTOR
+380 (44) 490 90 80
(073) 418 74 97
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 4
вул. Дніпровська набережна, 25А INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 1
просп. Героїв Сталінграду, 10а, к.8 INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 3
просп. Героїв Сталінграду, 21/38, INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 4
вул. Златоустівська, 55
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 1
вул. Олександрівська, 1, Ст. М. Нивки
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 2
вул. Василя Липківського, 33а, INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 6
вул. Предславинська 53, ЖК Французький квартал-2,
INVENTOR
+380 (97) 337 95 90 (телеграм)
+380 (44) 490-90-80 Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 7