Це ігровий психологічний міні-курс для дітей 8-11 років
Створений, щоб навчити дітей одному з найважливіших soft skill – навику розуміти та відстоювати свої особисті межі. Курс допоможе дитині зрозуміти її тілесні та психологічні межі. Спиратися на почуття ситості, втоми. Дитина виявить, як з нею можна чинити в дружбі, а як не можна. Як не порушувати межі інших та не піддаватися на маніпуляції почуття провини. Вміння сприймати, що інші люди відрізняються від нас.
На курсі ми будемо використовувати великий набір матеріалів: олівці, фломастери, акварельні та олійні фарби, гуаш, повітряний пластилін. Кожне заняття включає такі 4 частини: ігрову, лекційну, інтерактивну (де ми моделюємо ситуації і шукаємо рішення) і арт-терапевтичну.
Курс буде корисним як навчання базовому навику психологічної безпеки будь-якій дитині в 21 столітті.
Особливо важливо його пройти, якщо щось із цього про вашу дитину:
- соромиться та бояться потривожити, заявити про свої потреби
- межі дитини часто порушують однолітки - беруть їхні речі, обзивають, штовхають
- дитина сама часто порушує межі інших (друзів, вчителів, батьків)
- тримає образи на деяких людей; сердиться на себе і критикує
- не визнає свої межі відповідальності пропорційні віку або навпаки занадто багато на себе бере
- не любить якісь частини свого тіла, погано харчується, надто себе навантажу
В результаті проходження курсу дитина:
- навчиться виявляти та визнавати свої потреби, заявляти про них
- навчиться цінувати свій простір і, як наслідок, поважати простір іншого, наприклад, перестане вторгатися в батьківську кімнату без стуку та дасть спокійно попити ранкову каву.
- навчиться будувати дружні стосунки, в яких його бачать та поважають
- зрозуміє, визнає відмінність іншого від себе та збудує свою внутрішню опору
- навчиться бачити та розрізняти маніпуляції
- чітко усвідомить, що для нього неприйнятно у спілкуванні з ним
- зможе проживати почуття агресії у відносинах екологічно
- зрозуміє свою цінність, навчиться говорити «ні» та «стоп»
- стане гнучким та відкритим до змін
Програма
БЛОК 1
Я І Я
Знайомство та вивчення в іграх, експериментах та дискусіях такі поняття як особистий простір, ситість, перенасичення, втома, фізичний дискомфорт, наприклад через незручний одяг та взуття, інтимні кордони, відповідальність за догляд за своїми речами. Навчимося не допускати насильницьких дотиків.
Дитина побачить, як давати відсіч при порушенні кордонів та зовнішнього тиску. Зробимо вправи на відпрацювання постановки особистих кордонів.
Проведемо діагностику актуальних кордонів, намалюємо своє тіло на повний зріст та прикрасимо. Зрозуміємо причини знецінення себе та як це пов'язано з кордонами.
БЛОК 2
Я І ІНШІ
Чужі кордони: як зрозуміти, як впливати, як не порушувати межі друзів, учителів, батьків. Коли і як казати «стоп» та «ні».
Намалюємо свій «пароплав» і намагатимемося наближатися до інших, вирішувати чи підпускати інших до себе. Вивчимо стратегії з'ясування стосунків із близькими.
БЛОК 3
Я І СВІТ
Заняття у формі квесту, де ми шукатимемо допустимі форми та межі цього світу. Правила поведінки у різних місцях; речі та події які неможливо проконтролювати; вплив обставин на нас і як ми впливаємо на цей світ; яка моя зона відповідальності у цьому світі?
Повторимо пройдений матеріал, закріпимо отримані знання, отримаємо сертифікати.
Спікер: Анастасія Мироненко - психолог, арт-терапевт, членкиня всеукраїнської спілки психологів, що практикують гештальт підхід, педагог. Веде дитячі та дорослі групи понад 10 років. Має власний авторський воркшоп “Профорієнтація для підлітків” і курс з педагогіки для тренерів.
Дати і час:
- 13.12 о 18:30 - 21:00
- 19.12 о 16:00 - 18:00
- 20.12 о 18:30 - 20:30
Вартість: 900 грн.
Де: Офлайн.
Кількість групи: 10-12 дітей
Вік
8–11
Вартість
Весь курс: 900 грн
Телефон
+380 (99) 298 24 25
Посилання
Адреса
Одесавул. Грецька 1а, вхід з вул. Ю. Олеші